ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هدیه ی بهشتی

نگرانی های مادرانه

1391/5/27 23:03
نویسنده : مامان آینده
324 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه مامان. گل خانم من. چقدر دلم برای دیدنت تنگ شده. این هفته های آخر مامانی خیلی حالش بده. البته جسمی. همش دل درد و کمر درد دارم. به خاطر این دل دردها دکتر بهم قرص و آمپول داره. تا یه وقتایی نخواهی زود بیایی مامان. اخه مامانی هنوز خیلی زوده! کوچولویی! هنوز باید تو دل مامانی بمونی!

چهارشنبه شب رفتم سونو. ساعت ده و نیم نوبتمون شد. همه چیزت خوب بود قربونت برم . سرت هم اومده بود پایین. فقط یه چیزی! دکتر گفت من طول سرویکسم کمه. باید استراحتمو بیشتر کنم. گریهولی من بیشتر از این نمی تونم استراحت کنم. خیلی اذیت می شم وقتی دراز می کشم. ریحانه خوشگل مامان سه چهار هفته دیگه تحمل کن. می دونم دوست داری زود بیایی تو بغل ما. من هم دوست دارم ولی این یه ماهو صبر کن مامانی . قربونت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)