ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

هدیه ی بهشتی

اضافه وزن

1391/3/24 23:01
نویسنده : مامان آینده
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولی مامان. تربچه من. امروز مامانی دپرسه . آخه احساس می کنم یه کمی اضافه وزن پیدا کردم (خودمونم ها یه کم بیشتر از یه کمی!) نمی دونم چی کار کنم؟ غذامو کم کنم یا ورزشمو بیشتر؟ می ترسم هر کدوم از اینها برات ضرر داشته باشه! البته دکترم هیچی بهم نگفت خودم حس می کنم. فکر می کنم که چاق و بی ریخت و بد قیافه شدم. خلاصه اصلا دلم نمی خواد خودمو تو آینه ببینم! چی کار کنم؟ نیمه شعبان هم عروسی دعوتم و از حالا عزا گفتم که چی بپوشم.

مامانی من. تنها کاری که یکم آرومم می کنه رفتن به اتاق تویه یا اینکه بشینم و زل بزنم به شکمم که تو هی بالا و پایینش می بری و هی قربونت برم!  عزیز مامانی شیطون من . دلم برات یه ذره شده . کاشکی دکتر برام سونو می نوشت اقلا می دیدمت توپول مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام
24 خرداد 91 16:40
عزیزم
اگه تونستی از اتاق نی نی خوشگلت برامون عکس بذار


چشم الهام جون. شاید نیمه شعبان جشن سیسمونی بگیریم. بعدش حتما. من خودم هم منتظرم!

آیـه ی عـشـق
31 خرداد 91 17:47
چند کیلو اضافه وزن داشتی؟






خیلی! هشت کیلو و نیم. همش هم تو سه ماهه دوم! افتضاحه مگه نه؟