ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

هدیه ی بهشتی

مراقبت ماهانه

1391/4/2 23:01
نویسنده : مامان آینده
280 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامانی. چهارشنبه رفتم خانه بهداشت. برای مراقبت ماهانه. کلی هم با ماما و دکترم دعوا کردم!

آخه بهم گفتن فشارت پایینه (7 و 8 بالاتر نمی ره) و اضافه وزنت هم زیاد بوده. برای اینکه فشارت بیاد بالا چیزهای شیرین بخور!!! منم دیگه به هیچ حرفتون گوش نمی کنم. اینقدر بهم گفتین فشارت پایینه که هی خوردم و خوردم و ... شدم این!!

راستش مامانی خودم هم یه کم مقصرم ! آخه اصلا رعایت نمی کنم. دیروز خونه مامانم دو تا بستنی خوردم. هرچی مامان گفت دومی را نخور گوش نکردم. تازه بعدشم یه تیکه بزرگ کیک خوردم!

امروز هم ناهار دو تا تیکه بزرگ ته چین خوردم (چرب و چیلی حسابی، خودم پخته بودم) اصلا هم به روی خودم نیاوردم. تازه الانم می خوام برم کیک لیوانی درست کنم (دستورش را تازه مامی سایت دیدم) به بابایی هم می خوام بگم بره بستنی بخره با هم بزنیم تو رگ.

بی خیال . هیچکس هم نباید بهم استرس وارد کنه! خوشم نمی یاد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)