ریحانهریحانه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

هدیه ی بهشتی

نتایج اولیه دکترا

1391/4/2 22:59
نویسنده : مامان آینده
249 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دیشب نتایج آزمون دکترا رو تو سایت سازمان سنجش نگاه کردیم . اون هم به اصرار مامان جون و بابابزرگ. آخه فکر نمی کردیم که هیچ کدوم مجاز بشیم. ولی ناباورانه بابای مجاز و دعوت به مصاحبه شده بود!  اصلا باورش نمی شد آخه هیچی درس نخونده بود. این ترم کلاساش تو دانشگاه هم زیاد و هم متنوع بود. همه ی وقتش رو می گرفت. ولی من مجاز هم نشدم. بهتر! من فعلا مامان نی نی ام و کارهای مهم تری دارم!

البته راستش من خیلی خوشحال نشدم. یعنی شدم خدا رو هم شکر کردم ولی ... آخه دلم نمی خواد از بابایی تو دور بشم. اون بره تهران و من و تو تنها بمونیم. و هی دلمون براس تنگ بشه و هی زنگ بزنیم و اس ام اس بفرستیم!

اما نه! اگه خدا شرایط پیشرفت و برامون فراهم کرده (که به نظر ما به یمن و برکت وجود تو) من هم راضیم. و دعا می کنم بابایی تو مصاحبه هم قبول بشه. تو هم دعا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)